۵ شهریور ۱۳۹۲، ۱۹:۱۳

گزارش خبری/

هفته دولت فرصت انعکاس، بررسی و نقد خدمات دولت است

هفته دولت فرصت انعکاس، بررسی و نقد خدمات دولت است

سمنان - خبرگزاری مهر: استاندار سمنان هفته دولت را بهترين فرصت براي بررسی، بازگو و نقد خدمات دولت دانست و افزود: در اين زمينه دستگاه ها و سازمانها مي توانند با شيوه هاي مناسب، جاذب ومتنوع اطلاع رساني مناسبي از عملكرد و فعاليتهاي خودشان را به مردم داشته باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، عباس رهی پیش از ظهر سه شنبه در آیین افتتاح پروژه های هفته دولت در شهرستان سمنان در محل شرکت توزیع برق منطقه ای سمنان ضمن گراميداشت یاد و خاطره شهيدان بزرگوار رجايي و باهنر گفت: هفته بزرگداشت دولت فرصتی برای اطلاع رساني از خدمات و فعاليت هاي دستگاه هاي اجرايي به مردم است.

وي شهيدان رجائي و باهنر را از سربازان و فداكاران راستين انقلاب و اسلام دانست كه در راه خدمت به جامعه و استقرار ارزشها و آرمانهاي والاي نظام مقدس جمهوري اسلامي به شهادت رسيدند و سرمشق و الگوي خدمتگزاري بودند و روش زندگاني و نوع مديريت اين دو شهيد عزيز مي تواند مبناي كار خادمين و خدمتگزاران باشد.

نظام اسلامی به مردم تکیه دارد

مقام عالی دولت در استان سمنان با بیان اینکه ملت ما مردمی هستند که ارزشهای دینی و اخلاقی را پیگیری می کنند و به دنبال تفکر مادی نیستند گفت: نظام اسلامی به این مردم تکیه کرده است.

رهی مردمی بودن را بزرگترین ویژگی شهید رجایی عنوان کرد و افزود: این شهید مخلص و یک دشمن ستیز واقعی بود.

وی خاطر نشان کرد: تصریح کرد: باید خدمت برای این مردم بی منت باشد و خدمت رسانی زمانی صدا دارد که مردم احساس کنند کارگزاران آنها بدون منت کار می کنند و تنها در این صورت است که مردم حامی و پشتیبان دولت خواهند بود.

بیش از 270 پروژه در استان سمنان به بهره برداری می رسد

استاندار سمنان با بیان اینکه در هفته دولت امسال ۲۷۳ پروژه در بخشهاي مختلف با اعتباري بالغ بر يك هزار و ۵۱۱ ميليارد و ۶۲۰ ميليون ريال به بهره‌برداري مي‌رسد، افزود: در دو شهرستان سمنان و سرخه ۲۶ پروژه با اعتبار ۱۳۴ ميليارد و ۴۰۰ ميليون ريال، شاهرود ۴۷ پروژه با ۱۳۹ ميليارد و ۲۳۰ ميليون ريال و دامغان ۵۰ پروژه با اعتبار ۱۳۰ ميليارد و ۴۱۰ ميليون ريال افتتاح مي‌شوند.

رهی ادامه داد: در شهرستان گرمسار ۴۲ پروژه با اعتبار ۱۲۶ ميليارد و ۲۰۰ ميليون ريال، در شهرستان ميامي ۲۳ پروژه با اعتبار ۱۲۳ ميليارد و ۲۳۰ ميليون ريال و در آرادان ۱۱ پروژه با اعتبار هفت ميليارد و ۶۳۰ ميليون ريال افتتاح مي‌شوند.

بهره برداری از 63 طرح به مناسبت هفته دولت در سمنان

فرماندار شهرستان سمنان، نیز در این مراسم از افتتاح  63 پروژه با اعتباری بالغ بر 44 میلیارد و 620 میلیون تومان در این شهرستان خبر داد و افزود: همچنین طی آیینی سه پروژه با اعتباری بالغ بر 13 میلیارد ریال کلنگ زنی و عملیات اجرایی آن آغاز می شود.

حسن سعدالدین اظهار کرد: پیش از این نیز سه پروژه بزرگ کتابخانه عمومی سمنان، تصفیه خانه و آب و فاضلاب و پروژه های محرومیت زدایی در سمنان به بهره برداری رسیده بودند.

وی با اشاره به افتتاح پروژه های آبفای شهری سمنان افزود: در همین راستا دو حلقه چاه با اعتباری بالغ بر 169 میلیون تومان در مسکن مهر شهر سمنان به بهره برداری می رسد.

افتتاح 12 غرفه عرضه مستقیم محصولات کشاورزی در مسکن مهر سمنان

عالی ترین مقام دولت در شهرستان سمنان ادامه داد: افتتاح 12 غرفه عرضه مستقیم محصولات کشاورزی در مسکن مهر با اعتبار بالغ بر  300 میلیون تومان از دیگر پروژه هایی هستند که امروز به بهربرداری رسیدند.

وی افتتاح جایگاه پمپ بنزین با اعتباری بالغ بر دو میلیارد و 350 میلیون تومان و حفر چاه دوم دانشگاه سمنان را از دیگر پروژه های افتتاحی عنوان کرد.

سعدالدین اظهار کرد: سه مدرسه مسکن مهر نیز با اعتبار دو میلیارد تومان امروز افتتاح و در مهرماه امسال به بهر برداری رسید.

فرماندار سمنان تصریح کرد: همچنین تا پایان امروز، پنج پروژه جهاد کشاورزی، 23 پروژه شهرداری و پروژه افزایش قدرت پست 400 کیلو وات آهوان سمنان به بهره برداری می رسیدند.

وی با بیان اینکه هفته دولت بهانه ای است برای پاسداشت خدمات کارگزاران و یادبود شهیدان رجایی و باهنر، خاطر نشان کرد: اگر کار برای مردم باشد ماندگار می شود همانطور که شهید رجایی امروز در ذهن تاریخ و همه ما ماندگار شده است.

بهره برداری بیش از 50 پروژه صنعت توزیع برق در استان سمنان

رییس هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان نیز در این مراسم گفت: 57 پروژه در حوزه صنعت توزیع برق با اعتباری بالغ بر 26 میلیارد و 212 میلیون ریال به بهره برداری می رسد.

سید محمد موسوی زاده با بیان اینکه 15 پروژه از این طرح ها با اعتباری بالغ بر 769 میلیون تومان، برای شهرستان سمنان است.

وی اظهار کرد: برق رسانی به روستای نوکه از توابع شهرستان سمنان با تعداد 10 خانوار از پروژه هایی افتتاحی هفته دولت است که با اعتباری بالغ بر 100 میلیون تومان به بهره برداری می رسد.

سرمایه گذاری دولت در 286 ایستگاه توزیع برق مسکن مهر استان سمنان

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان گفت: تامین برق پروژه های مسکن مهر در قالب هفت پروژه، احداث و اصلاح 9 پروژه روشنایی معابر در نقاط مختلف استان، بهره برداری از 22 پروژه با موضوع توسعه و بهینه سازی شبکه ها و تاسیسات توزیع برق جهت ظرفیت سازی برای مشترکان جدید به بهره برداری رسیدند.

موسوی زاده خاطرنشان کرد: همچنین 8 پروژه در راستای تقویت شبکه و تامین برق شهرک ها و مجتمع های مسکونی و تجهیز، احداث و افزایش ظرفیت ایستگاه های توزیع برق زمینی و هوایی در قالب 10 پروژه در شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان به بهره برداری می رسند.

وی با اشاره به حجم تاسیسات نصب شده در مسکن مهر استان تصریح کرد: در این راستا با صرف اعتباری بالغ بر 110 میلیارد ریال 286 ایستگاه توزیع برق با ظرفیت 64.225 مگا ولت آمپر و مجموع  128.888 کیلومتر طول شبکه توزیع در مسکن مهر استان سرمایه گذاری شده است.

سرمایه گذاری بالغ بر 245 میلیاردی دولت در بخش تاسیسات صنعت توزیع برق استان سمنان

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان افزود: از هفته دولت سال قبل تا کنون مبلغ 245 میلیارد و 10 میلیون ریال در تاسیسات صنعت توزیع برق استان سرمایه گذاری شده است.

موسوی زاده احداث 229 کیلومتر شبکه هوایی و زمینی، نصب 206 ایستگاه توزیع برق با افزایش ظرفیت 39 مگاولت آمپر، جذب 15 هزار 608 مشترک، برق رسانی به یک روستا و نصب دو هزار و 990 دستگاه سرچراغ روشنایی معابر با صرف اعتباری به مبلغ 245 میلیارد و 100 میلیون ریال را از جمله اهم فعالیت های این شرکت از هفته دولت سال گذشته تاکنون اعلام کرد.

وی با تاکید بر اینکه از سال قبل تا به حال 16 "رزمایش خدمت متعالی" در راستای اصلاح و بهسازی شبکه های توزیع برق استان به اجرا درآمده گفت: واکنش سریع نیروی انسانی در مواجهه با بحران های احتمالی، بهبود بهره وری، افزایش رضایت مردمی، ارتقای ضریب اطمینان و پایداری شبکه ها، کاهش خاموشی های گذرا و ناخواسته و ایمن سازی شبکه از بارزترین اهداف این طرح های جهادی – ضربتی محسوب می شود.

کد خبر 2124361

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha